Okos zárak irodai lockerekhez, érték és csomagmegőrző automatákhoz.
Azzure cloud szerveren fut a folyamatosan frissülő management szoftver, így nincs szükség helyi hardverre, csak egy stabil internet kapcsolatra.
Mivel a program folyamatos fejlesztés alatt áll, a Keynius zárakkal felszerelt lockerek használati módozatai alkalmazkodnak a jövő igényeihez.
A szekrények felhasználóhoz való hozzárendelése lehet személyre kiosztott (a felhasználónak „saját”, dedikált szekrénye van) vagy szabadon használható (a felhasználó választhat egy szabad szekrényt). Ezek a lehetőségek kombinálhatók.
Az irodai használaton kívül a rendszer alkalmas fizetős automata csomagmegőrző, értékmegőrző működtetésére.
Elektronikus poggyász-, csomag- és értékmegőrző automata szekrények turisták, utasok és látogatók számára. A Keynius intelligens szekrényrendszerrel felhasználóbarát és biztonságos helyet biztosítunk a személyes tárgyak, bőröndök, hátizsákok, tárolására.
A Keynius automata rendszere nagyszerű megoldás közösségi terekhez, koncerttermekbe, fesztiválokra vagy strandokra.
Szekrény méret és használati idő alapon meghatározható a bérleti díj, időtúllépés és bérlet szintén beállítható a fizetési modulban.
A zárak rendelkeznek mechanikus biztonsági nyitóval, így megfelelő azonosítás után áramszünet esetén is hozzáférhető a behelyezett érték.
Megfelelő regisztrációs folyamat után szerszámbérlő automataként vagy fizetős csomag átadó pontként is használható a Keynius rendszere. A bérleti és díjfizetési adminisztráció is könnyen és intuitív módon kezelhető a Keynius segítségével.
A Keynius okostelefon-alkalmazással (Android és IOS) a felhasználók akár távolról is elvégezhetik a leggyakoribb műveleteket, mint például előre foglalás, bérlés, kinyitás.
Admin jogosultsággal a műveletek bővülnek, a szekrényeket lehet blokkolni, kiosztani, jogosultságokat változtatni.
A Keynius segítségével a felhasználók hitelesítés bármilyen formája beállítható, például belépőkártyával, PIN kóddal vagy céges mobiltelefonnal.
A szekrények és a felhasználók kezelése (hitelesítés, engedélyezés, kommunikáció) központilag, a Keynius online szoftveren keresztül történik. A rendszergazdák egyszerűen bejelentkezhetnek számítógépük vagy laptopjuk böngészőjével.
A Keynius egy fizetési platformba integrálható. Ez lehetővé teszi a látogatók és az ügyfelek számára, hogy előzetesen online, vagy a szekrényekben lévő fizetési terminálon (készpénz nélküli) keresztül fizessenek.
Lehetőség van a látogatók és az ügyfelek számára, hogy előzetesen lefoglaljanak egy szekrényt (az Ön igényeitől függően). Ez a Keynius okostelefon-alkalmazáson keresztül lehetséges.